Најбољи ученици

Ђак генерације шк. 2022/2023.

Тим за награђивање је разматрајући предлоге, a Према важећем Правилнику о
награђивању на састанку одржаном 24. 5. 2023. године, закључено је да нико од
учемика осмог разреда не испуњава услове који су прописани Правилником, тако да ове године нећемо имати ученика генерације.

Ђак генерације шк. 2021/2022.

 

Тим за награђивање је разматрајући предлоге донео је одлуку да за ученика генерације буде изабрана ученица 8-2 одељења Дуња Кнежевић, имајући у виду пре свега успех исте ученице у школи, као и учешће на школским такмичењима и ваннаставним активностима.

Током школовања Дуња је показала амбициозност, упорност и спремност да се бори за своје циљеве. Такође показала је свестраност, била је подједнако успешна у природним и друштвеним предметима који се изучавају у основној школи.

Посебно се истакла резултатима на општинском такмичењу из српског језка и књижевности 2. место, на окружном такмичењу (3. место).

На општинском такмичењу из енглеског језика освојила је 2. место, а на окружном такмичењу 3. место.

Ђак генерације шк. 2020/2021.

На основу Правилника о награђивању предложена су следећа три ученика за ученике генерације: Александра Стојчић, Елена Атлагић и Анђела Петковић.

Александра Стојчић ученица је 81 одељења. По природи тиха, ненаметљива, одговорна и свестрана девојчица, веома предана раду.

Током осмогодишњег школовања постизала је завидне резултате у учењу. Осим одличног успеха, Александра је добар друг и одан пријатељ, увек спремна да саслуша, посаветује и подржи своје другаре,  да учествује у свим активностима одељења. Коректан и позитиван став у разреду био је од велике помоћи како разредном старешини тако и друговима из одељења. Својом одговорношћу, добрим успехом и владањем била је пример својим вршњацима.

Знатижеља, марљивост, упорност и сарадња са наставницима заитересовали су је да додатно учи и да своје знање покаже на организованим такмичењима из српског и енглеског језика, билогије, хемије, географије, математике и физике.

Поред школских обавеза, Александра је активна ван школским активностима.

Желела би да школовање настави  у  медицинској школи.

Пласмани на такмичењима:

  1. Српски језик: 3. место на општинском такмичењу разред;
  2. Енглески језик: учешће на општинском такмичењу без пласмана 8.разред
  3. Хемија: учешће на општинском такмичењу без пласмана 7.разред
  4. Географија учешће на општинском такмичењу без пласмана 7.разред
  5. Биологија учешће на општинском такмичењу без пласмана 7.разред
  6. Математика учешће на општинском такмичењу без пласмана 6.разред
  7. Физика учешће на општинском такмичењу без пласмана 6..разред
  8. Математика учешће на општинском такмичењу без пласмана 5.разред

Ђак генерације шк. 2019/2020.

На основу Правилника о награђивању предложена су следећа три ученика за ученике генерације: Алекса Перић, Милица Савановић и Мина Стошић.

Алекса Перић ученик је 81 одељења.

Оно што је обележило његово осмогодишње школовање јесте изузетна преданост раду, одмереност у говору, поступцима и понашању. Код својих вршњака  окарактерисан је као правичан и добар друг, друг од  поверења. Подједнако наклоњен према свима, није улазио ни у какве конфликте; био подршка кад код је то било потребно.Наставне и ваннаставне активности пружале су му могућност да покаже и развија склоност ка цртању; истакне необичну глумачку способност и изузетан            таленат за енглески језик.Спонтаност у говору и понашању умела је да орасположи, забави и насмеје како његове вршњаке, тако и наставнике и то је оно што га је чинило другачијим.

Пласмани на такмичењима:

  1. Енглески језик: 2. место на окружном такмичењу;
  2. Биологија: 2. место на општинском такмичењу у 5. разреду,
  3. место на општинском такмичењу у 6. разреду;
  4. Математика: учешће на општинском такмичењу без пласмана.

Милица Савановић је ученица 8-2 одељења.

Својим особинама у потпуности је оправдала титулу Ученика генерације. Веома свестрана, јасно изражених ставова о себи, толерантна и увек спремна да помогне другим ученицима. Од самог почетка имала је јасан циљ, а то је знање које није љубоморно чувала само за себе већ је у свакој прилици била спремна да помогне и другим ученицима. Пример је лепо васпитаног и културног детета. Поштовали су је ученици, а наставници су уживали сарађујући са њом јер је увек била мотивисана за рад. Имајући у виду да је са лакоћом постизала све циљеве и задатке, Милица је била укључена и у бројне ваннаставне активности и пројекте у школи. Милица је школу представљала током путовања на острво Крф 2019. године. Учесник је бројних такмичења из различитих предмета.

Пласман на такмичењима:

Пети разред – српски језик – општинско такмичење 3. место, окружно такмичење 2. место

Шести разред – општинско такмичење 3. место, учешће на окружном такмичењу.

Седми разред – учешће на такмичењима из хемије и математике.

Мина Стошић је ученица 8-2 одељења. Својим особинама, преданости у раду је заслужила да понесе титулу Ученика генерације. Њен рад је красила изузетна преданост, одмереност, толеранција, понашање и жеља за знањем. Од свих ученика је окарактерисана као блага особа са којом се лако комуницира, а опет је била јаког карактера. Прави је пример лепо васпитаног и културног детета. Учесник је бројних ваннаставних активности и пројеката у организацији школе. Мина је такође представљала школу  на бројним такмичењима.

Постигнућа на такмичењима:

Шести разред  – учешће на такмичењу из српског језика

Седми разред  – општинско такмичење из хемије 3. место, учешће на окружном такмичењу.

Ђак генерације шк. 2018/2019.

Слађана Траљић је ученица која својим особинама у потпуности оправдава титулу Ученика генерације. Свестрана, културна, веома самостална, мудра, јасно изражених ставова о себи и свету који је окружује, изузетно толерантна, дружељубива и увек спремна да помогне. Ученица са којом се неретко комуницира и без много речи, блага и осећајна, а опет веома јаког карактера. Она је од самих почетака имала јасан циљ пред собом, али ка том циљу није корачала сама, већ је и другима помагала када је то било потребно. Слађана је ученица коју поштују и вршњаци и наставници, те су сви уживали сарађујући са њом, али и захваљујући њој били додатно мотивисани за рад. Имајући у виду са каквом лакоћом Слађана постиже све задатке који су јој дати, често је била ангажована у ваннаставним активностима, присуствовала часовима додатне наставе и била укључена у разне пројекте у школи. Остварила је успехе на такмичењима из биологије захваљујући својим ангажовањима, својој заинтересованости за науку,  логичком закључивању, вредном и континуираном раду и истрајности, али је препознатљива и као борац за чистију околину као носилац пројеката у области екологије.
Наставничко веће је са поносом Слађану Траљић једногласно прогласило за ученика генерације.
Постигнућа:
ПЕТИ РАЗРЕД:     Окружно ( градско ) такмичење (биологија)– 3. место
ШЕСТИ РАЗРЕД: Општинско такмичење(биологија)– 2. место
СЕДМИ РАЗРЕД: Општинско такмичење(биологија) – 2.место
                                   Окружно ( градско ) такмичење(биологија)- 2.место
                                   Републичко такмичење – учешће
ОСМИ РАЗРЕД:    Окружно ( градско ) такмичење (биологија)– учешће

Спортиста генерације шк. 2018/2019.

Теодора Славнић-спортиста генерације
Кошарку је заволела кроз кошаркашку секцију.
Учланила се у К.К.“Војводина“.
Прво такмичење и први успех за клуб био јој је у Финалу минибаскет лиге 2016.године  I место и Трофеј за најбољег играча.
Од петог до осмог разреда је са својим другарицама из школе била део кошаркашке екипе са којима је успешно представљала школу.

5.разред  II место на Општинском такмичењу (2016.године)
6.разред II место на Општинском такмичењу (2017.године)
7.разред I место не Општинском такмичењу (2018.године)
8.разред Iместо на Општинском такмичењу (2019.године)
Учествовала је на Спортским играма младих 2018.године и освојила III место, као и 2019.године када је освојила II место.
Пре две ипо године прешла је у К.К.Ж.К.А. (Женска кошаркашка академија) из Новог Сада.
Ове године на државном првенству са клубом осваја III место.
Теодора Славнић је поред успешног спортисте одличан и примеран ученик.